zaterdag 29 mei 2010

Outfit 290510: Omdat het kan!

Whoohoo! Aanschouw mijn allereerste Outfit of Today post. Jawel, ook ik draag kleding en soms heb ik zin om er een foto van te maken, zoals vandaag. Ik draag hier een donkerblauw tuniekje van Imperial die ik als minidress draag. Daarover een oversized katoenen blouse in lichte spijkerstofkleur van Berschka die ik heb geknoopt. Aan mijn voeten de Shabbies. Ik kwam erachter dat ik ze ook om kon vouwen en naar beneden kon ribbelen, voor een casual look.

Inspiratie
Ik zag mijn zusje Tara laatst met een opgeknoopte spijkerblouse en ik dacht, "Hey, ik heb ook nog een spijkerblouse in mijn kast liggen!". De afgelopen dagen heb ik de spijkerblouse herontdekt en gecombineerd met een witte wifebeater, een flared jeans van Seven of all Mankind in dezelfde kleur en originele cowboy boots. Een klassieke Texas outfit. Vandaag scheen de zon en was het tijd voor een jurkje. Omdat het kan.

Got Lean Legs?
Met deze look wil ik meteen laten zien dat je ietwat stevige benen slanker kan doen lijken met een zo kort mogelijk jurkje, rokje of broekje en laarzen tot halverwege je kuit. Een kort kledingstuk laat meer van je benen zien zodat ze automatisch langer lijken. En laarzen halverwege je kuit halveren als het ware je (stevige) kuiten waardoor je benen over het algemeen genomen slanker lijken. Maar je moet het wel durven natuurlijk. Bruine benen lijken overigens ook slanker, en als je met blote benen over straat gaat zorg dan dat ze goed ingevet zijn. Niets zo onverzorgd als droge, wit uitgeslagen knietjes. 

A lot to learn
Ik ben geen geboren fashionista zoals Sabrina van AfterDRK, mijn zusje Tara van KittyCupcake of mijn nichtje Maren van Passion Inimitable, maar ik houd wel enorm veel van fashion. Ik kan echt genieten van mooie plaatjes op fashionblogs en -magazines die mij een hoop inspiratie geven. Zoals je ziet moet ik leren mezelf te accessoirizen, want dat zou mijn outfit een stuk interessanter en mooier hebben gemaakt. En een beetje leuk in de camera kijken is op zich ook wel iets waar ik aan moet werken, hihi! Wat vinden jullie van de locatie trouwens? Het is op mijn balkon.

Wat vinden jullie van het idee om zo nu en dan een Outfit artikel te plaatsen?

Until next time,
Serena Verbon